Examen Unity Certified User Artist
Examen Unity Certified User Artist
Beheerst u Unity Certified User Artist ? Bestel online en maak een afspraak voor het Examen Unity Certified User Artist
Lees meer- Merk:
- Certiport - Pearson Vue
- Beschikbaarheid:
- Op voorraad
- Levertijd:
- Examendatum & tijd op afspraak
- Award Winning E-learning
- De laagste prijs garantie
- Persoonlijke service van ons deskundige team
- Betaal veilig online of op factuur
- Bestel en start binnen 24 uur
Examen Unity Certified User Artist
Het Unity Certified User Artist certificeringsexamen test de basis van 2D en 3D digitaal kunstenaarschap binnen Unity software om interactiviteit te creëren in games, apps, AR/VR en andere ervaringen. De examendoelen zijn afgestemd op de huidige industriestandaarden die zijn opgesteld door professionals en docenten. Personen
moeten minstens 150 uur Unity-software hebben gebruikt en training hebben gehad om deze certificering te behalen.
Personen die de Unity Certified User Artist certificering hebben behaald, hebben aangetoond de volgende vaardigheden te beheersen:
1. Asset Management
1.1. Import assets including but not limited to settings for FBX, OBJ and associated textures.
1.2. Import and configure assets from the Unity Asset Store.
1.3. Slice spritesheets for use in a 2D scene including but not limited to using the default Sprite Editor and 9-slicing.
1.4. Identify mesh components including vertices, polygon faces and edges.
1.5. Create key frames and change tangents in the Curve Editor using the Animation window.
1.6. Create, modify and utilize Prefabs.
2. Scene Content Design
2.1. Utilize Transform tools and the Transform component in the Inspector.
2.2. Create prototype scenes using Unity primitives and/or low poly meshes utilizing white box/grey box techniques.
2.3. Create and edit a landscape with materials utilizing the Terrain tool including but not limited to mask maps, texture painting, and diffuse properties.
3. Lighting, Cameras, and Materials Implementation
3.1. Modify materials using the Standard Shader and editing properties including but not limited to specular, transparency, normal, and albedo.
3.2. Identify basic lighting including but not limited to shadows, light settings, and light shapes such as directional, area, spot, and point.
3.3. Utilize single camera set up including but not limited to isometric vs. standard, camera component, background, culling masks, clipping planes, field of view (FOV), etc.
3.4. Given a scenario, determine the appropriate rendering pipeline that shoul
Duur | 50 minuten |
---|---|
Locatie | Almere |
Taal | Engels |
Parkeren | Gratis |
Er zijn nog geen reviews geschreven over dit product.
OEM Office Elearning Menu Genomineerd voor 'Beste Opleider van Nederland'
OEM Office Elearning Menu is trots genomineerd te zijn voor de titel 'Beste Opleider van Nederland' door Springest, een onderdeel van Archipel. Deze erkenning bevestigt onze kwaliteit en toewijding. Hartelijk dank aan al onze cursisten.
Beoordelingen
Er zijn nog geen reviews geschreven over dit product.